Som medlem i CK Haugaland har du flere fordeler:

• Du kommer inn i et sykkelmiljø både på mosjons- og høyere nivå
  • Du får mulighet til å løse helårslisens
  • Du får tilgang til å kjøpe klubbtøy
  • Du får klubbfordeler hos våre sponsorer

Lisens

Via Norges cykleforbund kan du enklet kjøpe lisenser til deg eller dine barn.

Innmelding

Vi oppfordrer alle interesserte til å ta kontakt, slik at vi kan hjelpe deg med å bli en del av klubben vår. Enten du er nybegynner eller erfaren syklist, er du hjertelig velkommen til å bli med oss. Vi ser frem til å ønske deg velkommen i vårt fellesskap, hvor du kan dele opplevelser og lidenskapen for sykling med likesinnede. Bli med oss på treninger, konkurranser og sosiale aktiviteter, og utfordre deg selv til nye høyder!

Har du spørsmål vedrørende medlemskap i CKH? Send oss en epost på post@ckh.no

Medlemskontingent 2025:

Medlemskontingenten for 2025 er kr 500,- for voksne og kr 300,- for barn.  (16 år eller yngre).

Om man for eksempel har mye tekst kan det benyttes 2-delt seksjon som har en 50/50 split. Bilder gjør seg også godt i dette formatet - for å skape litt liv. Å bruke et bilde på en side av seksjonen, og tekst på en annen kan også brukes. Da er også tekst midtstilt til bildet fint.