Som medlem i CK Haugaland har du flere fordeler:

• Du kommer inn i et sykkelmiljø både på mosjons- og høyere nivå
  • Du får mulighet til å løse helårslisens
  • Du får tilgang til å kjøpe klubbtøy
  • Du får klubbfordeler hos våre sponsorer
  • Du får mulighet for å låne CKH`s hengere til ditt eget formål, kr 200 pr dag

Lisens

Lisens må man ha på alle ritt man deltar i. Du kan enten kjøpe engangslisens per ritt, eller helårslisens for hele året. Engangslisens koster fra kr 150,- til 250, per ritt. Helårslisensen gjelder også som ulykkesforsikring for hele året, både på ritt og når du trener. Helårslisens er på ca. kr 700,- litt forskjellig alt etter aldersklasser, og fra kr 50,- til 250,- om man er 16 år eller yngre.

Innmelding

For å melde seg inn i klubben må man registrere seg på denne nettsiden. Det kan gjøres via denne linken eller "Bli medlem" i menyen. Når man har gjort det, og søknaden er godkjent (det er bare en formalitet), så får man tilsendt et betalingskrav, og når det er innbetalt er man medlem i klubben.
For å melde inn barn i klubben må en først opprette bruker til foresatt og så legge til barn.

De som ønsker å kjøpe helårslisens gjør dette via en portal hos EQ Timing. Her er det også slik at man registrerer seg, og velger den lisensen man skal ha. Det er viktig at man legger inn/velger CK Haugaland som klubb. Når dette er gjort, så får man en faktura fra EQ Timing (eller man kan betale med kredittkort mot en avgift/ VIPPS), og når betalingen er gjennomført så blir lisensen godkjent hvis man også har gyldig medlemskap i CK Haugaland.

Har du spørsmål vedrørende medlemskap i CKH? Send oss en epost på post@ckh.no

Medlemskontingent 2024:

Medlemskontingenten for 2024 er kr 320,- for voksne og kr 170,- for barn. Barn er født i 2008 eller senere (16 år eller yngre i 2024).

Familiekontingent for to voksne og barn 16 år eller yngre, koster kr 1000,-

For nye medlemskap som opprettes etter 1. juli er det halv kontingent i inneværende år, men påfølgende år betales det normal kontingent.

Om man for eksempel har mye tekst kan det benyttes 2-delt seksjon som har en 50/50 split. Bilder gjør seg også godt i dette formatet - for å skape litt liv. Å bruke et bilde på en side av seksjonen, og tekst på en annen kan også brukes. Da er også tekst midtstilt til bildet fint.